نی نینی نی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

آرتین خان

نظرات (1)

غلامِ علی آجورلو
12 بهمن 92 3:59
سلام بر آرتین جان عزیزم/ منم عمو علی (اگه به عمویی قابل بدونی)/الهی قربونت برم طیب خان/ پهلون من/ قربون اون قدوبالات برم/ ماشاءالله چقد بزرگ و آقا و خوشتیپ تر شدی/ مخصوصا با اون موهای قشنگ و پاپیون شیکت/ حسابی داری از همه دلبری میکنی آقاااا.../ سالروز تولدت رو تبریک میگم و از خدا ممنونم بوجودت/ برات آرزوی 2+2تا صفر جلوش = 200 سال عمر باعزت، سلامتی، سربلندی، موفیت و شادکامی میکنم/ خدا تو عزیز دلمو برای مامان و بابا جون و همه ماها که عاشقتیم (بویژه من که نوک کرتم آق قااا) حفظ کنه و سایه پر مهر مامان و بابا جون همیشه بر سرت باشه/ دلم برات هر لحظه تنگه و توی قلبم میفشارمو میبوسمت/ گل جاوید و نازنین/ دلم میخواد روزی بشه از مرامت بهم زنگ بزنی بگی... عمو علی ... میدونم بی وفا نیستی و مشغولی!!! به همین خاطر من زنگ زدم حالت رو بپرسم بگم: کی بیام ببرمت لوناپارک؟! /مرسی که تو فرشته آسمون خدا پذیرفتی با ما زمینی ها باشی/ قدوم 2 سال حضور شیرین و دلپذیرت بر چشمم مبارک باشه، گل قشنگ و دوست داشتنی/
بابایی و مامانی
پاسخ
[ما که خدمت عموعلی خیلی ارادت داریم.البته این عمو علی سال دیگه این جور موقعی یه سه قولوی توپول نصیبش می شه.ان شاء الله ]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین خان می باشد