نی نینی نی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

آرتین خان

بدون عنوان

1391/6/9 22:14
157 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اگه بدونی امروز چی دیدیم با مامانی و بابایی رفتیم سونوگرافی صورت خوشکلتو دیدیم وای خدا چقدر ناناس بودی میدونی الان بیشتر شبیه بابایی هستی راستی من بعد مامانی بابایی اولین نفر بودم که دیدمتا خیلی ذوق کردم مامان فرخنده هم تا میتونست قربون صدقت رفت حا لا میای خودت میبینی            راستی تو دل مامانی جات راحته اخه بلا داری تند تند بزرگ میشی ببین امروز 5شنبه 9 شهریور 91 تو داری هفته 21 تو میگذرونی من منتظرم دستامو که رو دل مامانیت میذارم احساست کنم باشه خوشکل عمه حالا اون لپ نازتو بیار جلو           بوس س س س س س س س

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرال
17 شهریور 91 2:52
خوش به حالت عمه جونش ما هم منتظریم زودتر ببینمش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین خان می باشد